«Укрпошта» затримує платежі за газ

В той час як «Вінницягаз Збут» постійно декларує незадовільний стан розрахунків населення за газ, ПАТ «Укрпошта» затримує перерахунок платежів до двох тижнів.

На середину квітня побутові споживачі газу Вінниччини боргують газопостачальній компанії близько 730 млн. грн. Частина цих коштів сплачена споживачами, однак «зависла» в «Укрпошті». Через поштові відділення значною мірою розраховуються за газ мало захищені верстви населення. Це споживачі газу в селах, люди пенсійного віку, а також ті, хто з тих чи інших причин не мають можливості сплатити іншими способами. «Вінницягаз Збут» доводиться «чекати» таких платежів та сподіватися, що вони сплачені, впродовж 10-14 днів з дня фактичної оплати, а то й довше. І це вже не перший рік.

«Ситуація ускладнилась із запровадженням монетизації субсидії. Споживачів зобов’язали самостійно розраховуватися за комунальні послуги отриманими на руки коштами державної допомоги. Сплатити треба вчасно та за призначенням. Населення віддалених сіл не має іншої альтернативи та вимушене сплачувати комунальні рахунки через пошту. Газопостачальна компанія та побутові споживачі-субсидіанти стають заручниками ситуації. Через такі затримки з незалежних від «Вінницягаз Збут» причин виникають постійні непорозуміння в розрахунках та нарікання клієнтів.» - пояснює директор підприємства Василь Сопільник.

Значно швидше надходять платежі за газ, здійснені через онлайн-сервіси компанії такі як Особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-бот 7104 у Viber, мобільні додатки 104 Mobile та 104 MobileLight

Ефективною також є оплата через відділення банків, термінали самообслуговування,  системи інтернет-платежів Portmone.com , iPay.ua , "Ощад 24", "Приват 24". Споживачі газу міста Вінниці можуть також швидко розрахуватись через платіжну систему Центру муніципальних систем управління.

ТОВ «Вінницягаз Збут» просить своїх клієнтів розрахуватися за газ вчасно та обрати для цього якомога ефективніший та зручний для них спосіб оплати. Це допоможе уникнути непорозумінь при розрахунках за газ та отриманні субсидії.

Компанія вдячна клієнтам, які дотримуються платіжної дисципліни, а також платіжним системам, які швидко і без затримок перераховують отримані кошти за призначенням.

 

 

За додатковою інформацією звертатися до

фахівця із звязків з громадськістю

Логінової Лариси Григорівни

+380432 27 80 92

+38 067 433 22 89

Наразі ще не подано жодної петиції

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація