Криворізька районна рада

Дніпропетровська область

Рішення №183-14/VIIІ «Про надання згоди на здійснення ремонту за рахунок орендаря»

Кількість переглядів: 47
Скликання: VIII скликання
Сесія: XIV сесія
Тип документу: Рішення
Дата: 17.10.2024
Номер документу: 183-14/VIIІ
Назва документу: Про надання згоди на здійснення ремонту за рахунок орендаря
Прикріплені файли:
  1. Проєкт рішення (0.02 МБ)

РІШЕННЯ
Про надання згоди на здійснення ремонту за рахунок орендаря

 

Керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, ст.21 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», п.153, п.162 «Порядку передачі в оренду державного та комунального майна», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 р. №486 «Деякі питання оренди державного та комунального майна» (зі змінами), Договором оренди від 06.10.2021 року №02/2021 між Криворізькою районною радою Дніпропетровської області та Дніпропетровським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, для розміщення другого відділу Криворізького РТЦК та СП. Розглянувши лист Дніпропетровського обласного ТЦК та СП від 03.10.2024 р. вих.№30/11/15878, враховуючи висновки і рекомендації постійної комісії районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, районна рада вирішила:

 

1. Надати згоду Дніпропетровському обласному територіальному центру  комплектування та соціальної підтримки на проведення поточного ремонту за рахунок орендаря орендованої будівлі за адресою вул. Зарічна, буд.1, с. Широке, Криворізького району, Дніпропетровської області.

2. Встановити, що витрати на здійснення поточного ремонту не зараховуються в рахунок орендної плати за Договором оренди від 06.10.2021 року №02/2021 року.

3. Погодити орієнтовний строк (термін) проведення робіт з поточного ремонту: до 31 грудня 2024 року.

4. Надати право комісії районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства (Міленін) погоджувати  орендареві перелік (опис) ремонтних робіт.

Надати право комісії районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства (Міленін) право внесення змін до п. 3 даного Рішення.

5. Зобов’язати орендаря після здійснення поточного ремонту письмово повідомити Орендодавця щодо завершення поточного ремонту наведенням повного переліку виконаних робіт. Надати Орендодавцеві завірені копії Актів виконаних робіт та/або документи, що підтверджують оплату виконаних робіт.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства (Міленін).

 

                           Голова районної ради                                Віктор МУДРИЙ

м. Кривий Ріг
17 жовтня 2024 р.
№ 183 -14/VIIІ


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень